Kelly Nohe hè stupente à Furniture China Shanghai!

Settembre 8-12, Pudong, Shanghai, a vintisesima China International Furniture Fair cum'è prevista.

Kelly 1

Cum'è una marca pioniera di arredamenti di casa luminosi è di moda, Kalinohe purterà una sperienza spaziale composta cù scene reali è interazzione virtuale per i visitatori, cù l'arti di culore è u stilu di vita cum'è u core.

Kelly 2

Mostra i punti salienti di u produttu

I prudutti in mostra sò "American Light Luxury Series", "Eucalyptus Veneer Series" è "Black Walnut Series", chì sò appena lanciati in 2020, chì mostranu a ricerca di dettagli di vita d'alta qualità è stile di vita mudernu cù u cuncettu di design chì incontra. i bisogni attuali di i cunsumatori di i ghjovani.

Serie American Light Luxury

Prima Serie: Sensuale / Demure / Classic

A serie incorpora l'attuale culori populari è texturizati, u pruduttu finitu hè eleganti è pocu cunvinziunali, belli, ma micca ostentatious.Da ogni linea fina di u mobili, pudete vede a precipitazione di l'anni è l'attitudine squisita à a vita.

Kelly 3

Serie II : Elegante / Moda / Elegante

A serie adopta una pittura di culore solidu rosa champagne, chì mostra moda è nobile, purtendu una ricca atmosfera di vita.U disignu di u mobili hè elegante è lussuosu, sia esteticu è praticu, chì porta una atmosfera calda di casa.

Kelly 4

Serie di impiallacciatura di eucalyptus

Naturale / Prestige / Elegante

Kelly 5

A cullizzioni hè fatta di vernice d'eucalyptus, creendu una atmosfera celeste.L'usu di lacca madre-perla face a superficia di u mobili cusì liscia è dilicata cum'è a pelle di u zitellu, è brilla cum'è una perla in a luce.

Kelly 6 Kelly 7

Serie Noce Nera

Anticu / Texture / Atmosfera

Kelly 8

A serie hè fatta di legnu di noce neru, chì hè un materiale pesante è pienu di tessitura, facendu chì u mobili exude un putere silenziu.L'accenti di bronzu in i dettagli aghjunghjenu un toccu di dinamismu à l'aura di a residenza.

Benvenuti à cuntattateci.

L'innovazione guida a vita, è u disignu porta à a bellezza.Cum'è una marca di arredamentu mudernu è di moda, "Kalinoch" cerca un stilu di vita diversu per i nostri clienti esplorendu diverse idee di design è mantenendu l'ultime tendenze estetiche è materiali.

L'esposizione hè avà in piena evoluzione, benvenuti à visità u stand di


Tempu di Postu: 15-Nov-2022
vicinu aperta